Veelgestelde vragen
Wil je een bestelling plaatsen in de Coco and lime shop? Wij leggen je graag uit hoe je makkelijk en snel een bestelling kunt afhandelen.
- Voeg alle gewenste producten toe aan het winkelmandje.
- Klik rechts bovenaan op het symbool met het winkelmandje en vervolgens op ‘Bekijk en bewerk winkelmandje’ om een overzicht te krijgen van de producten in het winkelmandje. Controleer in het winkelmandje de door jou gekozen producten en de aantallen.
- Klik onderin de pagina op ‘Afrekenen’.
- Vul bij ‘Bezorgadres’ de adresgegevens in waar de bestelling naartoe mag worden gestuurd. Vink ‘Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde’ uit als het factuuradres niet hetzelfde is als het bezorgadres.
- Vink eventueel ‘Maak direct een account aan’ aan, zodat je de volgende keer niet opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Dat scheelt weer tijd!
- Kies bij ‘Verzendmethodes’ de gewenste bezorgmethode en bij ‘Betaalmethodes’ de gewenste betaalmethode.
- Vul bij ‘Pas kortingscode toe’ eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op ‘Korting doorvoeren’.
- Controleer bij ‘Overzicht van bestelling’ voor de zekerheid opnieuw je bestelling.
- Om de bestelling af te kunnen ronden moet je het eens zijn met de algemene voorwaarden. Door op ‘Naar betalen’ te klikken verklaar je jouw gegevens te hebben gecontroleerd en ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
- Klik tot slot op ‘Naar betalen’ en doorloop het betaalproces.
Op de afrekenpagina kun je bij ‘Pas kortingscode toe’ een kortingscode invullen.
Zit de mail ook niet in je spamfolder? Neem even contact op met onze klantenservice.
Na het voltooien van de betaling is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of annuleren. De bestelling wordt namelijk meteen in behandeling genomen. Na ontvangst kun je de bestelling wel retourneren.
Jouw ordernummer kun je vinden op de volgende plekken:
- in de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen
- in het besteloverzicht van jouw persoonlijke account
- op de pakbon die bij jouw bestelling zit
Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met het juiste afleveradres naar info@cocoandlimeshop.nl of vul het contactformulier in. De wijziging kan alleen worden doorgevoerd als de bestelling nog niet is verzonden.
Als er een zending retour komt, omdat het opgegeven adres niet klopt dan kunnen we deze niet kosteloos nasturen. De klant is zelf verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste afleveradres. Er zal opnieuw aan de verzendkosten moeten worden voldaan alvorens de bestelling opnieuw kan worden verstuurd.
Is jouw bestelling als pakketpost verstuurd? Dan is de zending te volgen met de track & trace code die je via de mail hebt ontvangen. Brievenbuspost wordt verzonden zonder een trackingnummer dus het is niet te volgen. Kies bij het afrekenen voor pakketpost als je een track & trace code wenst te ontvangen.
Controleer of je de juiste code en postcode hebt ingevuld. Doet de code het nog steeds niet? Het kan in sommige gevallen voorkomen dat de status van de zending niet meteen is geüpdatet. Probeer het over een aantal uren nog een keer
Brievenbuspost past door de brievenbus dus daarvoor is het niet nodig om thuis te zijn.
Is jouw bestelling als pakketpost verzonden? De bezorger probeert het pakket eerst af te geven bij de buren. Als dit niet lukt dan laat de pakketbezorger een briefje achter. De volgende werkdag komt de bezorger nogmaals langs met het pakket. Na de eerste bezorgpoging kun je ook zelf een tijd- of plaats kiezen. Dit kan met de code op het briefje die de bezorger heeft achtergelaten. Jouw keuze kun je tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.
Ben je wederom niet thuis om de zending aan te nemen? Dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-locatie en kun je het de volgende dag ophalen. Een briefje met het exacte adres wordt achtergelaten door de bezorger. Je hebt dan 2 weken de tijd om het pakketje op te halen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen? Controleer of het pakje bij de buren is afgeleverd. Het kan weleens voorkomen dat de bestelling (per ongeluk) bij de buren wordt bezorgd.
Hebben de buren het pakketje ook niet ontvangen en heb je na 7 werkdagen nog niks binnen? Neem dan contact met ons op via info@cocoandlimeshop.nl of vul ons contactformulier in. Wij zullen een navraag doen bij PostNL.
Is jouw bestelling incompleet of heb je het verkeerde product ontvangen? Onze excuses! We streven ernaar om de bestellingen zo goed mogelijk te verwerken, maar helaas komt het in een enkel geval weleens voor dat er iets mis gaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij accepteert de volgende betaalmiddelen:
- – iDeal
- – MasterCard
- – Visa
- – American Express
- – PayPal
- – Bancontact
- – SOFORT Banking
- – KBC/CBC Payment Button
- – Belfius Direct Net
De desbetreffende bestelling zal automatisch worden geannuleerd. Je kunt het beste de producten opnieuw in het winkelmandje stoppen en afrekenen.
Natuurlijk is het mogelijk om jouw bestelling te retourneren (conform de in onze algemene voorwaarden vastgelegde termijnen). Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen de producten geretourneerd worden. De producten dienen in ongebruikte staat, in de originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd. Producten waarvoor om gezondheids- en hygiënische redenen geen restitutie of vervanging wordt gegeven, zijn: huidverzorgingsproducten, lichaamsverzorgingsproducten, make-up en andere cosmetica waarvan de verzegeling is verbroken. De eventueel bijbehorende cadeaus dienen ook retour te worden gestuurd, wanneer je niet meer aan de minimale ordewaarde voldoet die aan de cadeaus zijn verbonden.
De kosten voor een retourzending komen voor eigen rekening.
Nadat de retour is goedgekeurd ontvang je een mail, waarin wordt bevestigd dat het bedrag binnen 7 werkdagen op jouw rekening wordt gestort.
Je ontvangt het bedrag op dezelfde wijze als je hebt betaald.